Ak sa rozhodnete vybaviť Vašu spoločnosť, či organizáciu pobočkovou telefónnou ústredňou, tak bude dôležité pri voľbe vhodného typu ústredne vychádzať z Vašich potrieb, t.j. požadovaných funkcií a potrebnej kapacity. Tu záleží na jasnej definícii polohy, ktorú chcete, aby telekomunikačné riešenie vo firme zastávalo.
Pre uspokojenie Vašich potrieb môžeme ponúknuť optimálne riešenie so zariadeniami od výrobcov: Atlantis, Ericsson, Panasonic, Alcatel, alebo Siemens.
Zabezpečujeme návrh, dodávku, inštaláciu a servis pobočkových telefónnych ústrední a hlasových systémov.
Ponúkame Vám nasledujúce riešenia:
Väčšina telefónnych ústrední je modulárneho (stavebnicového) typu. To znamená, že jej výstavbu (kapacitu vstupných a výstupných liniek) je možné prispôsobiť na základe potrieb zákazníka prostredníctvom rozširujúcich modulov – kariet. Výstavba ústredne je jeden zo základných parametrov určujúcich následnú cenu celého systému. Pri niektorých menších systémoch je možné, že určitý počet vstupných a vnútorných liniek je už zahrnutý v základnej cene.
Hlavné parametre pre stanovenie výstavby ústredne:
Pre viac informácií volajte na našu zákaznícku linku +421 2 4342 2765